GOD BLESS: Josefin & kaffemaskinen

Sa jag inte att det skulle hända fler fantastiska grejor?
Josefin Crafoord har börjar blogga! Woho!
http://www.veckorevyn.com/bloggar/josefins-blogg/

Firade med cappuchino och givetvis, precis när jag tryckt på knappen
upptäcker jag att det finns chaithé också! Lite too good to be true..
Nu måste jag dricker upp det här snabbt och sen springa och hämta lite thé!


Några mindre fantastiska upptäckter.. De här blå 3/4 jeansen som jag nämnt
tidigare åker in i arslet som fan! Märkte jag det inte sist???
BHn som jag har på mej har någon skum sömm så det ser ut som bröstvårtorna
syns genom topen! Kanske uppskattas av vissa..dock inte av mej!

Jag har ett läskigt mail att svara på (helst innan lunch) men jag kan bara inte fråga
om hjälp igen!!
Ni kanske tror att jag är seg som inte kan lära mig något utantill men nu är det faktiskt
så att en inköpare är på semester och jag har i uppgift att ha koll på hennes mail!
(Hon har fått fräckismail från någon på avdelningen under! hihii)


/E


Ser ut som det är kallt ute idag!? Typiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0