Stämningar

Det är skönt att gå på stan själv!
Man får fler saker gjorda och man får stå och glo och pilla
på en klänning hur länge som helst utan att riskera att bli misshandlad
av medhavd vän/släkting el liknande.

Idag inhandlades det julklappar och sprangs på bank!
Det blir så supermys på stan när det pyntas extra mycket i alla skyltfönster
och det prasslas med inslagspapper i varje butik!

Jag slog in mina klappar hemma på golvet, nynnandes på The Killers
och  med mina hyacinter blommandes  fönstret!
Då fick jag julkänslan som man känner när man är sju år och skriver önskelista.

Imorgon bitti kommer inte stämningen vara lika festlig..
Martin börjar kl 08.15 och jag ska till ungdomsresursen kl. 09.00.
Som gjort för ett "kasta klockan genom fönstret" moment.


Nu blir det en upptinad lusse, mjölk och om en stund, Boston Tea Party!




/E


Gillade varken deltagarna eller maten i dagens "Halv åtta hos mig".
Må det bli bättre imorgon! Vad ska jag annars ta mig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0