Uppdatering.

Dags för mig att ännu en gång ta mig ur idet och blogga lite. Börjar med lite kortfattad information om de senaste dagarna.

Igår inhandlades de flesta julklapparna och jag har fortfarande pengar över, det är bra :D
I helgen kommer mamma och pappa för att hämta hem mig till skogen. Det ska bli mysigt.

Igår köpte även min Björn en fin gran som vi tog hem och klädde, mysigt!

I fredags kom Carro hit och vi gjorde ett försök till att göra julgodis, det gick sådär... misslyckades med två kola-satser men fick hyffsad ordning på knäcken... Björn tycker den smakar bränt, men jag tycker de är goda... :D Han gillar ju inte ens knäck.

Idag ska jag ringa stället där jag sökte jobb på senast och se om jag får något besked.
Och jag tror att jag fått urinvägsinfektion. SÅ HÄRLIGT! det sista jag vill idag är att åka upp till sjukhuset och pissa i en burk.

Idag ska jag även ta en tur till knalleland med Björn, blir inhandling av de allra sista klapparna... sen ska jag sjunka ner framför datorn igen och bege mig till Azeroth... Världen i World of Warcraft helt enkelt...

Julklappen jag köpt till min kära Ewqe kommer att läggas upp på bloggen klockan 00.01 den 24:e december i form av en flashanimation. Så då får hon hålla korpgluggarna öppna, så får den ges i fysisk form till henne vid senare tillfälle, men då vet hon vad hon fått av mig i alla fall
. :D


ps. SUBWAY har kommit till stan <3 farligt gott.

/M





Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh neeej!

Jag ska ju vara hos min internetlösa fader på julafton!

Hur ska detta gå?:O

2008-12-15 @ 12:50:43
URL: http://mikqwe.blogg.se/
Postat av: Liza

subway är livsfarligt :( jag ska snart dit.. :D

2008-12-15 @ 13:18:11
URL: http://halighalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0