Dagens klag

Det är alltid lika trevligt att vakna med en härlig huvudvärk!
Man blir sugen på att gå ut och göra underverk.. Typ att hoppa från bron!!

Efter Top modelfinalen, dusch och frukost ska jag försöka
ta mig ner till Netto igen eftersom det inte blev något igår.

Gårdagens avsnitt av " Du är vad du äter" sågs hemma hos kusin Ida
med glögg och mys i soffan.
Moster berättade om nyöppningen av nya butiken på Sergel och hur sjukt mycket folk det var.
Jag berättade om min och Maddes nyöppning - Netto.
Inte lika flashingt men inte mindre folk för det. Julmust och morötter var visst
värt guld igår om man får tro på den 1 ½ timme långa kön..

Vi orkade inte vänta utan gick längs med Strömmen och tittade på våra drömlägenheter med
stora takterasser istället!

Dags att leta föda!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0