Jacuzzi och nybakat bröd.

Här sitter jag vid mosters dator och söker jobb.
I fåtöljen bakom mig sitter Martin och pluggar och på/brevid/över honom sitter
husets galna hund Daisy som jag vaktar över helgen.

Det är skönt att vara här.
Vi har bubblat bubbelpool som galningar, ätit massa smarrigt
och sovit i duniga täcken.
Dock är det läskigt att hålla koll på ett sånt stort hus och
är man lättskrämd och nojjig som jag så är det lätt när man innan
läggdags ska springa omkring till alla ingångar där eventuella tjuvar kan ta sig in,
för att se till att allt är låst!
Jag vaknade x antal gånger under natten för att Martin gnisslade tänder, Daisy morrade o dyl
men utöver det så överlevde jag!

Igår körde jag och Madde (och..Daisy) en hederlig tjejafton med käk, bubbel, iskall cider
och massa onyttigheter!
Martin flydde in till stan för att köpa nya Guitar hero med Acke och Jerker.

Eftermiddagens planer ser ut som följer:

- Bubbla
- Göra knäck
- Se Sthlm Horse show (kusin medverkar)
- Gå ut med Daisy
- Samlaga
- Hetsäta
- Somna i soffan till dålig film



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0