Jag har gått i ide.

Hej!

Ja, jag har gått lite smått i ide... när snön började falla tog jag på mig långkalsongerna och mysbyxorna och placerade mig framför datorn, utan msn och maratonspelandes World of Warcraft eller så läser jag, men då och då tittar jag fram och kollar vad som händer i omvärlden. 

Idag tvättar jag och har t.om. varit och handlat. Björn gör vegetarisk lasagne med en massa gott i, tror det blir smaskens! :D Jag har minsann en duktig kock. 

Dessutom kämpar jag med att få lägenheten fin och ren tills på fredag, för då kommer Agnes, och då vill man ju gärna att hon ska slippa snubbla på smutsiga kalsonger, colaflaskor och disk.  För det vore ju inte så kul. 

Nu ska jag återgå till spelandet lite innan matdags. 

So long!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0