Julbak no 2

Vad är detta?
Sinnesstämningen pendlar mellan småtrött,trött eller svintrött!
Jag skyller på det konstanta mörkret!
När jag anlände till Madde i morsre för dagens julbak och hon berättade
att det skulle snöa så bestämde jag att om det snöar mycket så är det
faktiskt heelt ok att sätta upp adventsljusstakarna...
Nu sitter de i våra fönster och gör våran en aning trista lägenhet mysig!
(Yes, vi är först i kvarteret att sätta upp dem..!)

Här kommer ett foto från gårdagens julbak!



Knäckklubbor på en nedspilld Mini Andén på Cubus reklamblad.


Idag blev det årets första lussekattsbak!
Bilder blir det när jag har hjärna nog att ta med egen kamera!

Nu ska vi köpa mjölk till kvällsintaget av onyttigheter!



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0