Julbak no 3 (Impuls)

Den desperata hemmafrun på Vikbolandsgatan
har varit framme och trixat ihop lite tantkakor som ska få
agera nödklapp eftersom hon börjar få en ganska tight bugdet i och med DAS BOOT nästa vecka.
Det är en kjol på H&M som verkligen behöver bli inhandlad. Typ, ballerinastyle
och dessutom så är inte festivalbussen betalad ännu. Pust!



Chokladsnitt.


Jag behöver hjälp!
Min hud är superkänslig för kyla och blir torr som en öken så fort det bli lite kallt i luften.
För stunden så kliar hela min kropp. Bokstavligen från tår till öron!!
Har någon något tips om en drypande, superfet kräm?

Snart köper jag en stor badbalja och 1000 kg smör som jag sedan kommer smälta och hälla i baljan
och efter det kommer jag själv att hoppa i för att få behålla lite hud för jag riskerar nu att riva bort alltihop!


/E


Trevligt att höra att du lever Mikka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0