Morgonnyheter

Lovely morning!
Blev väckt 8.30 när den här lilla damen kom på besök!
Hon hade med sig färska frallor som vi åt och sköljde ner med yogite
och kollade på Musse Piggs Jul!
Ikväll har vi FF hemma hos henne!
Tjoho!
Tror att det kommer bli så här:

-Mat ( pannkakor)
-Gå ut med Daisy ( bortförklaring för att springa till kiosken)
-Vräka i oss godis till "Halv åtta hos mig"
-Däcka i soffan kl 21.




Kusin Ida.

Ida råkade tappa sin tshirt (dont ask!) i toaletten så hon fick låna
en av mina minitischor!


Det är Das Boot om en vecka!!!
Hoppas på att köpa THE skirt imorgon!

/E

Kommentarer
Postat av: madde

jag måste få följa med på stan!! hoppas jag är klar med håret då. har ändrat mig angående lila. och angående rött. det blir blondt med några rosa och några svarta :)

2008-11-26 @ 12:42:17
URL: http://maddehfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0