Tröstfest!

Igårkväll blev det, efter en hård dag
av kuggning, avslag och insikt om bidrag en tröstfest hemma hos några likasinnade kamrater.
Något som borde införas mer oftare! För jag måste säga att man njuter på
något sätt extra mycket av alla onyttigheter när resten av tillvaron känns som en naturkatastrof.

 
 
 Nyckeln till en perfekt afton: Langos, Den försvunna diamanten and the brown gold - Pepparkakor!


Vi glömde dock dricka upp glöggen.
Imorse glömde jag dock att jag hade tänkt gå till arbetsförmedlingen.
Nu vill jag dock se några DH avsnitt och dricka mjölk!
Martin har dock inte vaknat ännu.



/E


För övrigt så var Boston Tea Party extra skoj igår, tror jag!
                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0